Dienstverleningsmodel

ONTWERP DIENSTVERLENINGSMODEL

U gaat voor facilitaire dienstverlening op een innovatieve manier, gefeliciteerd! Op naar stap 2: het ontwerp van het dienstverleningsmodel. Wij hebben bewezen ervaring met het opstellen van dienstverleningsmodellen. Denk bijvoorbeeld aan resultaatgerichte dagschoonmaak, beleving naast technische kwaliteit, zonegerichte schoonmaak in ziekenhuizen, maar ook multi service en integrated concepten. Wij definiëren de producten en diensten van uw teams. Vervolgens bepalen wij met u de teaminrichting die bij u past en die optimaal ondersteunt bij het laden van vakmanschap. Wij helpen u keuzes te maken over de wijze van aansturing, taakdifferentiatie maar ook bijvoorbeeld de wijze waarop het team zelf aan de lat staat voor de resultaten. Zo hebben wij bijvoorbeeld ervaring met het implementeren van zelfsturende teams en allerlei organisatiemodellen.

Tenslotte definiëren wij met u hoe kan worden bepaald of de dienstverlening straks naar tevredenheid plaatsvindt. Bijvoorbeeld door het meten van zowel subjectieve (enquêtes) als objectieve kwaliteit (onafhankelijke VSR-metingen).

Product- & Dienstencatalogus

Wij maken voor u concreet waar uw facilitaire teams voor aan de lat staan.

Inrichting Teams

Wij staan bekend om het inrichten van innovatieve organisatiemodellen. Wij zorgen dat de inrichting van uw teams optimaal bijdraagt aan het vakmanschap van uw mensen.

Rapportage & KPI’s

Leren en verbeteren start met inzicht. Vandaar dat wij als onderdeel van het dienstverleningsmodel vaststellen op welke wijze u inzicht heeft in de performance van uw teams.